Toţi cei care au lucrat sau încă mai sunt angajaţi în cadrul firmelor grupului Edy Spedition au fost invitaţi să îşi spună povestea şi să îşi prezinte opiniile despre situaţia dezastruoasă în care a ajuns una dintre cele mai mari companii de transporturi din sud-estul Europei.
La mai puţin de un an de la decesul fondatorului grupului Edy International Spedition, Alin Popa, compania se află într-o situaţie delicată. Patrimoniul firmelor Edy e disputat de zeci de creditori, iar dosarele de faliment aşteaptă verdictul instanţelor.
Numărul angajaţilor companiei aflată acum în administrarea unui lichidator judiciar a fost redus, fără drept de apel din partea acestora, chiar dacă în decembrie zeci de şoferi ai Edy au protestat la porţile societăţii. Iar cea mai mare parte din flota de camioane a fost trasă pe linie moartă.
În această stare de fapt, oamenii care au lucrat în cadrul Edy sunt invitaţi pe Facebook, pe pagina Despre Edy International Spedition, să vorbească despre declinul grupului de transporturi şi despre ce se putea face pentru salvarea lui. „În urma informaţiilor primite, vom întocmi un raport public legat de managementul defectuos”, scriu administratorii paginii de Internet. În cele câteva zile de la inaugurarea paginii zeci de oameni, mulţi foşti angajaţi, şi-au spus opiniile în ce priveşte soarta companiei. Oamenii spear în redresarea grupului, în ciuda problemelor mari cu care se confruntă.
Mărire şi decădere
Grupul Edy International Spedition, estimată potrivit unor publicaţii de business la 70 de milioane de euro, a intrat într-un declin prelungit şi abrupt în ultimele luni, după decesul fulgerător al fondatorului ei, Alin Popa (41 de ani), în mai annul trecut. Problemele cu creditorii au apărut pentru buisness-ul dezvoltat de fostul miliardar hunedorean la scurt timp după ce acesta şi-a pierdut viaţa într-u