Cemacon S.A. (CEON), unul dintre cei mai mari producatori de blocuri ceramice din Romania tinteste o crestere a afacerilor cu 30% in 2013 la peste 10 milioane de euro, evolutie bazata in special pe o strategie de dezvoltare a numarului de distribuitori la nivel national, lansarea de noi produse cat si investitii in marketing sau rebranding.
“Anul 2013 va fi unul de ‘cotitura’. Principalele directii in strategia de dezvoltare se vor axa pe lansarea de produse noi, ne extindem activitatea in peste 27 de judete si ne vom crea o noua imagine, inclusiv cea a unui nou brand de produs. Tintim ca in acest an afacerile companiei sa cunoasca o evolutie de cel putin 30%, la peste 10 milioane de euro si un volum de peste 300.000 de unitati comercializate”, a declarat Liviu Stoleru (foto), directorul general Cemacon pentru Wall-Street.ro.
Compania din Zalau a prezentat in cadrul unui eveniment planurile pentru anul in curs, dar si portofoliul nou de produse care va purta numele de «caramizi inteligente».
“Intram intr-o noua etapa, una cu multe provocari, dar care ne va ajuta atat pe noi, cat si pe partenerii nostri. In ciuda unui climat dominat de o stagnare a pietei la nivelul celei de anul trecut, pentru 2013 ne-am propus sa ne extindem aria de acoperire la 27 de judete, de circa doua ori mai multe decat avem in prezent. Totodata vom deschide si cinci centre de distributie proprii, in Timisoara, Bacau, Suceava, Iasi, Brasov”, a precizat Stoleru.
Ca parte a strategiei de crestere a Cemacon pe piata locala se mai afla si investitii directionate catre optimizarea operationala, dar si bugete directionate in zona de marketing si rebranding, cat si consolidarea structurii de actionariat. Piata nu isi revine. Poate abia din 2014
Stoleru este pesimist in ceea ce priveste revenirea consumului in piata de zidarie pentru anul 2013 si spune ca semnale vor