Black Friday a fost de bun augur pentru retailerii de IT&C, acestia inregistrand vanzari de peste 50 de milioane de euro, conform calculelor Wall-Street.ro.
UPDATE, luni, 26 noiembrie: Cele mai mari vanzari pentru ziua de Black Friday au fost inregistrate de eMag, retailerul online raportand vanzari 12 milioane de euro, in timp ce la nivelul intregului weekend de reduceri prima pozitie se imparte intre Altex si eMag, cele doua companii anuntand incasari de 15 milioane de euro. La inceputul saptamanii trecute conducerea Altex miza pe incasari de circa 5 milioane de euro.
De asemenea, Flanco a bifat vanzari de aproximativ 12 milioane de euro in trei zile de campanie Black Friday.
Sume mai mici, dar peste asteptarile initiale au fost raportate si in cazul Domo, F64, Evomag, Oktal, Koyos sau PC Garage.
Managementul Domo mizeaza pe vanzari de circa 3-4 milioane de euro pentru patru zile de reduceri (22-25 noiembrie), iar pentru retaileri precum F64, Evomag, Oktal, Koyos, PC Garage, Cel.ro, Azerty, vanzarile au fost in jurul 1-2 milioane de euro. Altex si eMag au vandut cel mai mult. eMag a avut cele mai mari vanzari intr-o singura zi
eMag, cel mai mare retailer online din Romania, a inregistrat vanzari de 12 milioane de euro, fiind compania care a inregistrat cele mai mari vanzari intr-o singura zi de reduceri (23 noiembrie, ziua de Black Friday). Suma reprezinta aproximativ 7% din cifra de afaceri de circa 180 de milioane de euro pe care conducerea eMag o asteapta pentru intreg anul acesta.
Compania a inregistrat peste 92.000 de comenzi pentru 150.000 de produse si peste doua milioane de vizite, potrivit datelor oferite de companie de catre Iulian Stanciu, directorul general al companiei. eMag a oferit reduceri la peste 300 de tipuri de produse din toate categoriile si nivelurile de pret.
In intregul weekend (23-