Pasionat de fotografie, Dragos Bratasanu a inclus in proiectele sale si afacerea Chocolate Kids, o idee fresh in care copiii joaca rolul principal in fata camerelor foto.
“Pentru mine fotografia si in general placerea de a ma afla in jurul a ceea ce inseamna arta (am studiat chitara si pianul de mic) a inceput cand eram cam de varsta celor cu care lucrez acum in proiectul Chocolate Kids. Mi-a placut intotdeauna sa creez, sa visez la lucruri la care multa lume nu s-ar gandi si intr-un final sa le fac sa devina reale”, spune Dragos Bratasanu(foto).
Chocolate Kids nu a fost departe de dorinta de exprimare a fotografului prin imagini inedite, cel putin pentru piata autohtona. A ales sa ofere parintilor amintiri cu copii lor, prin sedinte foto profesionale, de inalta calitate, fie in natura sau in propriul studio.
“Ideea Chocolate Kids a prins viata cam acum un an, dintr-o intamplare. Am lucrat ca fotograf pentru diferiti clienti, atat internationali (Al di Meola, Rednex), cat si nationali (Phoenix, Wella, 2activePR, etc), dar simteam ca e nevoie sa aduc ceva nou, altfel decat exista pana acum pe piata romaneasca. Am studiat piata internationala si mi-am dat seama ca un astfel de serviciu pentru Romania ar fi foarte binevenit ”, explica Bratasanu.
Initial, Chocolate Kids nu a fost gandit ca o afacere, ci ca o idee care “trebuia sa existe pe piata”. Astfel, “investitia propriu-zisa nu a fost foarte mare, pana in 10.000 de euro, si este in continua crestere, iar studioul exista dinainte".
In echipa a fost cooptat un art manager si un psiholog care lucreaza de trei ani intr-o gradinita britanica si au grija de micile vedete, pentru ca acestea sa poata colabora foarte bine, iar munca fotografilor sa devina mai usoara.
Pentru ca totul sa decurga perfect, Bratasanu a renuntat la orice fel de constrangeri: sedintele foto nu au durata limitata,