385.000 de familii isi vor finisa sau reamenaja cu gresie si faianta locuintele in acest an. Patru din zece romani opteaza pentru placile ceramice produse de Cesarom, liderul absolut al pietei autohtone de profil.
“Interesul in crestere al romanilor pentru colectiile Cesarom sunt confirmate si de trendul pozitiv al business-ului”, a declarat Eduard Macarescu, Directorul de Operatiuni al Cesarom. Principalul producator local de placi ceramice mizeaza in acest an pe o crestere de 4 procente a cotei de piata, de la 38% in 2010, la 42%.
Incepand cu anul 2009, noile produse lansate au avut la origini cele mai noi tendinte in materie de amenajari atat in ceea ce priveste coloristica cat si motivele ornamentale. Acest fapt a fost confirmat de atitudinea pozitiva a consumatorilor, iar produsele companiei au dictat trendul pietei locale de placi ceramice.
Colectii precum America, Woman, Rainbow, Dovima, Girotondo, Portofino, Exotica si Pearls, au dominat vanzarile de gresie si faianta din Romania si au obtinut un real succes si pe pietele externe.
Pentru acest an, Cesarom a creat sase noi colectii, Onda, Kriti, Waves, Obsession, Panda si Flavours, pentru care a apelat la creativitatea a nu mai putin de 10 designeri romani dar si straini. Pentru dezvoltarea noilor linii de produse, acestia au tinut cont in primul rand de trendurile internationale in amenajarea si decorarea locuintelor.
„Lansarea noilor colectii pentru acest an cat si majorarea numarului de parteneri la nivel national vor contribui la mentinerea Cesarom pe prima pozitie in topul preferintelor romanilor la alegerea placilor ceramice”, a mai adaugat Eduard Macarescu.
Acesta a subliniat ca succesul produselor Cesarom pe plan local este sustinut si de avantajul companiei de a detine cea mai mare retea de distributie nationala in domeniu, cu pest