Grupul de firme Automobile Bavaria, controlat de omul de afaceri Michael Schmidt, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 285 milioane euro, cu 42% mai mult faţă de nivelul realizat în 2010, au declarat reprezentanţii companiei. Grupul din domeniul auto este dealer al mărcii de automobile şi motociclete BMW, Mini, Rolls Royce şi importator al camioanelor MAN.
„Creşterea cifrei de afaceri a fost susţinută în special de deschiderea showroom-urilor din Germania şi avansul impresionant al vânzărilor pe segmentul camioanelor. Anul trecut, vânzările BMW au crescut cu 18%, cele de Mini cu 47%, iar livrările MAN au urcat cu 80%. În ciuda unei scăderi a pieţei generale de autovehicule, Automobile Bavaria a înregistrat creşteri şi datorită segmentelor de clienţi cărora se adresează mărcile comercializate de noi. Clienţii mărcilor premium nu au fost afectaţi de problemele economice, aşa cum s-a întâmplat marea majoritate a cumpărătorilor români. Astfel se explică evoluţia contra tendinţei pieţei”, a declarat Schmidt.
„În ceea ce priveşte anul acesta, în România ne-am propus o creştere a vânzărilor de 10%. Este o creştere prudent optimistă, având în vedere condiţiile economice actuale.“, a mai spus omul de afaceri.
Automobile Bavaria a fost înfiinţată la Braşov în anul 1994, când a devenit şi importator pe plan local al mărcii BMW, iar în 2001 a preluat importul mărcii Mini. În 2007, constructorul german de automobile şi-a deschis reprezentanţă în Bucureşti, preluând astfel activitatea de import pe piaţa din România a celor două mărci.
În total, reţeaua de dealeri a companiei este formată din 14 reprezentanţe, nouă în România şi cinci în Germania. Grupul de firme Automobile Bavaria, controlat de omul de afaceri Michael Schmidt, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 285 milioane euro, cu 42% mai mult faţă de nivelul realizat în 2010, au d