Publicaţia editată de Adevărul Holding este de 26 de luni cel mai vândut ziar quality din România. Ziarul „Adevărul“ a avut în perioada octombrie-decembrie 2010 vânzări medii de 75.340 de exemplare pe apariţie, conform celor mai recente date furnizate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).
„Adevărul" continuă să se menţină lider în ierarhia celor mai vândute ziare de calitate, loc pe care îl ocupă de mai bine de doi ani. Cele mai recente date publicate de BRAT arată că, în ultimele trei luni ale anului 2010, ziarul „Adevărul" a continuat să se menţină pe primul loc în vânzări. În perioada octombrie-decembrie, publicaţia a avut vânzări medii de peste 75.000 de exemplare pe apariţie.
Prin aceste rezultate, publicaţia se plasează mult deasupra „Jurnalului Naţional", care a avut în perioada octombrie-decembrie 2010 o medie de doar 48.117 exemplare pe apariţie. Pe locul al treilea în ierarhie se află „România liberă", cu 40.909 exemplare. Ziarul „Evenimentul zilei" a avut o cădere dramatică în ultima perioadă, publicaţia ajungând la vânzări modeste de doar 18.197 de exemplare pe apariţie, la o distanţă de 57.143 de copii.
„Adevărul" conduce şi în audienţă
Nici „Gândul" nu o duce mai bine. Unul dintre cele mai tinere ziare din România, care aparţine familiei Publimedia, a ajuns să vândă 11.626 de exemplare pe ediţie. „Adevărul" nu este doar cel mai vândut ziar de calitate din România, ci conduce şi la capitolul cititori. Conform datelor Studiului Naţional de Audienţă, publicat în luna ianuarie 2011, cotidianul are o medie de 599.000 de cititori pe apariţie, pe când cel de-al doilea clasat are 561.000.
Una dintre cele mai interesante creşteri din ultima parte a lui 2010 este săptămânalul cultural „Dilema veche", care a avut vânzări medii de 23.595 de exemplare pe apariţie, dublu faţă de trimestrul anterior, când a avut 11.824 de copii vâ