Oraşul bavarez Vilsbiburg, amplasat la 100 km est de Munchen, în Bavaria, este locul unde se regăseşte centrul producătorului de componente auto Draexlmaier, locul unde sunt proiectate şi create panourile de bord ale unora din cele mai exclusiviste automobile din lume, de la Jaguar XJ, Porsche Panamera, viitorul Porsche Macan, Bugatti Veyron sau BMW i3, viitorul automobil electric al constructorului bavarez.
Una dintre cele mai importante secţii din cadrul centrului din Vilsbiburg este cea unde sunt produse matriţele din metale care ulterior vor fi folosite la turnarea viitoarelor planţe de bord ale unor automobile precum Porsche Panamera. Procesul acestora începe la constructorul auto, care trimite la Draexlmaier schiţa viitorului bord. Pe baza acesteia, inginerii proiectează matriţa care ulterior va fi utilizată în crearea componentei respective. De primul pas în crearea viitoare matriţe se ocupă robotul „Robby” pentru care programele de proiectare sunt scrise de inginerii români de la Braşov. Aceasta este una dintre cele mai importante „componente” ale sistemului deoarece robotul prelucrează direct metalul. O secţie similară cu cea din Bavaria se regăseşte şi în România, la Codlea, jud. Braşov, unde sunt produse panourile de bord pentru Maserati Quattroporte şi Ghibli, singura diferenţă între cele două fiind gradul mai ridicat de automatizare la secţia din Germania.
Pe de altă parte, în timp ce în România se lucrează pentru brandul italian de lux, la sediul din Germania puteau fi observate deja „etichete” cu Macan, semn că printre proiectele câştigate deja de fabrica germană se află şi planşa de bord a viitorului SUV compact al Porsche.
Una dintre problemele fabricii din România este faptul că în Braşov se găsesc mai greu ingineri cu experienţă, în condiţiile în care mai sunt şi suedezii de la Autoliv dar şi Continental sau Ina Schaeffler,