Joi, 22 martie 2012, DanaArt Gallery şi Odeon Gallery au invitat publicul la vernisajul expoziţiei de Instalaţie/Performance a Corinei Sârbu, intitulată Spoon Network & Other Dreams. „Teatrul“ de desfăşurare a evenimentului a fost un spaţiu neconvenţional din incinta unui teatru adevărat, la propriu şi la figurat, Odeon. Este vorba despre o încăpere modulată, extrem de puternică şi de personalizată prin arhitectura sa, care tinde a se transforma, datorită expoziţiilor organizate, într-un veritabil punct de joncţiune a vizualului cu zonele artistice învecinate, sub zodia intermedialităţii.
Evenimentul Corinei Sârbu porneşte, conceptual vorbind, de la ordine şi entropie în reţeaua de linguri pe care a visat-o, a gîndit-o tehnic şi a asamblat-o fizic în spaţiul galeriei. Cele 450 de linguri de lemn cu care a operat artista au fost deposedate de funcţionalitate prin relaţionare şi poziţionare în reţea. Utilizarea a trei dimensiuni de obiecte, colorate în tot atîţia pigmenţi, a creat propriile ritmuri şi relaţii, independente de dialogul întregii structuri cu sala. În fine, algoritmul de dispunere a obiectelor a fost unul matematic, dar dezvoltarea reţelei în trei dimensiuni a urmat un model organic.
Chiar dacă în aranjamentul propus faptul nu a rămas lizibil, segmentul matricial a fost repetat în mod constant. Şase linguri de aceeaşi dimensiune şi culoare au fost urmate invariabil de o a şaptea de altă dimensiune, culoare şi orientare. Îmbinarea în spaţiu a modulelor, realizate liniar la sol, a anulat ordinea constitutivă, în ideea că logica aşa-zisei orizontale este diferită de cea a spaţiilor spiralate, după cum pot fi numite ritmurile reţelei în contextul dat. Legea internă de compoziţie a fost lăsată la vedere prin două structuri, una verticală şi alta parabolică, relativ independente de restul reţelei. Verticala reprezintă transcendent