Rompetrol Downstream, divizia de retail a grupului petrolier Rompetrol, spune ca anul viitor se asteapta la o crestere de 3% a vanzarilor de carburanti, bazandu-se pe o revenire a cererii de produse rafinate abia in a doua jumatate a anului 2010 la nivel de piata. Rompetrol este al doilea jucator ca marime de pe piata locala a distributiei de carburanti.
"Pentru anul viitor intentionam sa acordam o mai mare atentie consumatorilor finali prin dezvoltarea, consolidarea si optimizarea retelei de distributie, respectiv benzinarii proprii, statii partener si Rompetrol Expres. In acest sens, ne-am propus pentru 2010 o crestere a volumelor comercializate cu 3% fata de acest an", a declarat Iulian Antonache, directorul comercial din cadrul Rompetrol Dowsntream, citat de Mediafax.
Compania a inregistrat in primele noua luni ale anului o crestere semnificativa a volumelor vandute pe segmentul energo, dar s-a confruntat cu o reducere a cererii pe partea de retail reprezentata de benzinarii. Compania anticipeaza ca vanzarile din 2009 vor fi mai bune decat in 2008.
Reprezentantii Rompetrol au mai precizat ca de la inceputul anului 2010 este asteptata o crestere de 5-7% a preturilor carburantilor pe fondul majorarii accizelor si in contextul unui baril de 80 de dolari.
Rompetrol Downstream, divizia de retail a grupului petrolier Rompetrol, spune ca anul viitor se asteapta la o crestere de 3% a vanzarilor de carburanti, bazandu-se pe o revenire a cererii de produse rafinate abia in a doua jumatate a anului 2010 la nivel de piata. Rompetrol este al doilea jucator ca marime de pe piata locala a distributiei de carburanti.
"Pentru anul viitor intentionam sa acordam o mai mare atentie consumatorilor finali prin dezvoltarea, consolidarea si optimizarea retelei de distributie, respectiv benzinarii proprii, statii partener si Rompetrol Expres. In acest sens,