FashionUp.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de haine din Romania, continua planurile de extindere regionala, deschizand FashionUp.hu pentru piata din Ungaria. Aceasta initiativa vine ca o continuare a planurilor de extindere, dupa ce la inceputul anului trecut a fost deschis magazinul online FashionUp.bg.
Reprezentantii magazinului online se asteapta la o evolutie a business-ului in primul an cuprinsa intre 20-25% fata de rezultatele inregistrate in Romania.
„In primul an pe piata din Ungaria, estimarea noastra este ca vom atinge un nivel de vanzari de circa 20-25% din cifrele realizate in Romania, de fapt o evolutie similara ca cea pe care am inregistrat-o anul trecut in Bulgaria, cu precizarea ca lansarea FashionUp.bg a avut loc doar in luna iunie a anului trecut”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Marius Ghenea, cofondator al FashionUp si antreprenor in domeniul online-ului.
Potrivit acestuia, in momentul de fata, activitatea din Bulgaria se apropie de nivelul activitatii din Romania ca si cota de piata, considerand proportiile dintre cele doua piete, precizand ca dezvoltare regionala din Bulgaria este un succes, iar in Ungaria asteptarile sunt si mai ridicate, tinand cont si de nivelul mai ridicat al pietei de profil.
“La nivelul anului trecut, vanzarile s-au ridicat la circa 2 milioane euro, dar cu estimarile de continuare a dublarii cifrei de afaceri de la an la an in urmatorii ani si cu deschiderea pietei din Ungaria, tinand cont de planurile noastre de continuare a extinderii regionale (ne uitam deja si la alte piete din zona SEE), volumele de vanzari ar trebui sa depaseasca 10 milioane euro in urmatorul an”, a precizat Ghenea. Citeste si:Fit Distribution, grupul fondat de Marius Ghenea, a avut afaceri de 40 de mil. euro in 2011Marius Ghenea: Noua economie deriva din criza, dar aduce oportunitati pentru antrepr