Studenţii de la ASE au avut ocazia să îşi întâlnească posibilii mentori şi noi modele inspiraţionale pentru viitoarea carieră, în cadrul conferintei „Lider Ovidiu Talks”, potrivit unui comunicat de presă al Asociaţiei Community Links, care a lansat proiectul.
În cadrul întâlnirii, Ionela Nicolau, Marketing Manager la Walmark, le-a spus studenţilor: „Eşti norocos dacă la început de drum întâlneşti un om dispus să îţi acorde timp, răbdare şi ghidaj. Pe de altă parte, eşti inteligent dacă la început de drum cauţi să 'furi' de la cei mai buni, eşti curios şi vrei să aflii cât mai multe lucruri, te înscrii la diverse programe de internship sau în asociaţii studenteşti”.
Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer Publicis, a împărtăşit studenţilor din experienţa sa menţionând că „scoala sau pregătirea teoretică nu este niciodată suficientă pentru formarea unui adevărat profesionist. Întotdeauna este nevoie de interacţiunea cu practicienii buni ai respectivului domeniu, cei care îţi pot îmbogăţi cunoştinţele prin forţa exemplului concret, cu practici şi informaţii de ultimă oră şi care pot să îţi ajusteze corect standardele raportate la realitate”.
Prezent la conferintă, Dragoş Stanca, Managing Partner Thinkdigital, a spus: „Şcoala nu este suficientă, dar, în opinia mea, este necesară. Şcoala este o sala de forţă unde se antrenează nu muşchii, ci creierul. Adică oameni de succes fără şcoala sau cariere de succes fără internship, nu este posibil”.
Ultimul speaker din cadrul conferintei „Lider Ovidiu Talks”, Marius Tudosiei, Proprietar Bacania Veche, a vorbit despre mentor si relevanţa acestuia: „Mi se pare important să ne alegem modele şi să nu uităm învăţămintele mentorilor noştri. Asta nu înseamnă că ar trebui să ne modelăm complet după chipul şi asemănarea mentorului. Personalitatea fiecăruia dintre noi trebuie să răzbată prin toate învăţămintele pr