Schimbările aduse de liderul reţelelor sociale nu sunt pe placul membrilor. Facebook începe astfel cu stângul competiţia cu Google+, cea mai nouă reţea socială, lansată la scară largă miercuri. Specialiştii spun că schimbările grafice operate de Facebook ţin de „obişnuinţă“, iar membrii celei mai puternice reţele sociale îi vor rămâne fideli, în ciuda concurenţei Google+.
Lansarea la scară largă, miercuri, a unei noi reţele sociale aparţinând Google a stârnit reacţii împărţite. Dacă mulţi au apreciat creşterea fulminantă din perioada de teste, evenimentul din această săptămână a fost umbrit de contraatacul Facebook.
Reprezentanţii companiei au pus în practică marile schimbări anunţate în ultimele săptămâni, născând o mică revoluţie pe propria reţea socială. Astfel, schimbările au creat un paradox: reacţiile negative la adresa noii interfeţe grafice oferite de reţeaua lui Mark Zuckerberg au întrecut în „popularitate" lansarea Google+. În încercarea de a pune beţe-n roate celui mai nou jucător de pe piaţă, Facebook a venit cu modificări ale interfeţei şi cu opţiuni noi. Astfel, fluxul de ştiri a fost modificat, afişând poze mai mari, acest lucru semănând însă aproape perfect cu modul de afişare al Google+. Click pe foto pentru a vedea evoluţia numărului de vizitatori pe reţelele sociale
De asemenea, spre nemulţumirea membrilor, Facebook a montat un Ticker în partea dreaptă a ecranului, care oferă actualizări în timp real despre activitatea prietenilor.
Micul „Big Brother"
Considerată de creatorii Facebook o opţiune revoluţionară, Tickerul şi-a luat cu rapiditate porecla neoficială de „Facebook în interiorul unui Facebook". Pe lângă aspectul estetic, Ticker-ul a născut un val de îngrijorare în privinţa intimităţii. Astfel, cu ajutorul noii opţiuni, utilizatorii au acces la postările oricărui membru, cu condiţia să aibă un prieten co