Vodafone, al doilea jucator din telecomul romanesc, are o cota de piata de 70% pe segmentul de clienti corporate (companii cu peste 50 de angajati) si de 50% pe zona de IMM-uri si persoane fizice autorizate (SOHO - Small Office Home Office), a declarat pentru Wall-Street.ro, Benoit Valla (foto), senior director pe zona corporate si sectorul public in cadrul diviziei de business a Vodafone Romania.
Compania are o cota de 33% pe intreaga piata de telecomunicatii de business si de 51% pe zona de telefonie mobila de business, potrivit unor date prezentate de Vodafone Romania in cadrul unei conferinte de presa.
Pe de alta parte, Vodafone a lansat in parteneriat cu Microsoft Romania suita de servicii Office 365, care ofera in cloud servicii de email, colaborare pe documente, conferinte web si versiunea online a aplicatiilor Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote). Citeste si:RCS&RDS liciteaza pentru o licenta de telefonie mobila in UngariaOrange: In noiembrie traficul de internet la metrou a crescut cu 40%Internet gratuit de la Vodafone pentru notebook-urile Sony Vaio de peste 4.000 lei
Telefonia mobila este segmentul care aduce cele mai mari venituri diviziei de business a Vodafone, insa in ultimii ani a crescut tot mai mult procentul veniturilor generate de telefonia fixa si serviciile de internet.
Vodafone Romania este al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala, cu circa 8,12 milioane de clienti la finalul anului trecut.