Câteva familii care au vrut să petreacă o vacanţă la Moeciu susţin că li s-au oferit condiţii sub cele promise, iar din 1.200 lei daţi avans au primit înapoi o parte.
Sejurul la munte al celor 15 familii a fost programat pentru mijlocul lunii mai, iar rezervarea a fost făcută cu o lună înainte la pensiunea «Mihaela» din Moeciu. Condiţiile stabilite iniţial au fost însă mult diferite de cele de la faţa locului, se plâng turiştii, nemulţumiţi mai ales de faptul că nu li s-a returnat în totalitate avansul oferit. Reprezentanţii pensiunii susţin că acuzaţiile turiştilor ar fi nefondate, iar neînţelegerile ar fi fost cauzate de lipsa lor de organizare.
Igrasie şi pânze de păianjen
"Suntem un grup de 15 mămici răspândite în toată ţara (Timişoara, Bucureşti), dar şi din afară (Suedia) şi ne-am cunoscut pe un forum când eram însărcinate. Atunci am hotărât să ne întâlnim în fiecare an, ca un fel de ritual", povesteşte Simona Bireescu din Timişoara, o proaspătă mămică, motivul pentru care au mers la Moeciu.
Pentru că au vrut să aibă totul aranjat din timp au făcut rezervare telefonică pentru 15 camere, au plătit un avans de 1.200 de lei, punând următoarele condiţii: camerele să fie în acelaşi complex, să aibă grup sanitar în cameră, grădină pentru copiii, un restaurant unde să poată mânca (meniul nu era încă stabilit), toate la standardele de trei margarete, conform clasificării pensiunii.
Totul a decurs fără probleme până când au ajuns la faţa locului. "Ajunşi acolo, am constatat că acele camere au igrasie şi pânze de păianjen (deşi pe poze arătau cu totul altfel) şi nici nu erau toate în aceeaşi clădire. Restaurantul era rezervat exclusiv pentru alt grup, grupul nostru fiind nevoit să meargă în altă parte să mănânce. Când am solicitat explicaţii, ni s-a spus că nu am trimis avans şi pentru restaurant", se plânge Lucia