Tânăra îşi doreşte să pună în valoare atracţiile turistice ale judeţului Prahova, astfel încât cât mai mulţi turişti să viziteze judeţul nostru.
După ce timp de trei ani a lucrat în presa naţională de business pe partea de marketing, de anul trecut, Anda a revenit în Ploieşti şi s-a angajat la o agenţie de turism. „În cadrul agenţiei, am desfăşurat mai multe campanii: early booking, concursuri, campanii de responsabilitate socială prin care, pentru fiecare pachet turistic vândut donam câte un euro Crucii Roşii. Mi-a fost de folos perioada în care am lucrat aici, chiar dacă a fost una destul de scurtă", spune tânăra. Anda a participat şi la info trip-uri în staţiuni din ţară, unde vizita aproximativ 60 de hoteluri în 5 zile.
„Era frumos, dar în acelaşi timp obositor. Însă trebuia să vedem hotelurile pentru a şti să îi îndrumăm pe clienţi atunci când veneau la agenţie şi ne cereau detalii despre o anumită unitate turistică". Din aprilie 2010, Anda este secretar general la Asociaţia de Promovare a Turismului Prahova. A participat până acum la două ediţii ale târgului de turism „Expo Vacanţa", dar şi la mai multe întâlniri ale asociaţiei cu factori de răspundere în domeniul turismului. „La ultimul târg de turism, unde am organizat şi o expoziţie de fotografie, mi-aduc aminte că au fost şi situaţii care acum mi se par amuzante. Fotografiile aşezate pe panou au început să pice la un moment dat şi nu mai ştiam cum să fac să le pun repede la loc. Mai târziu, glumeam spunând că dacă ar fi să fac un puzzle din acele fotografii cu locurile în care au fost realizate, sigur aş reuşi".
Lucrează la brandul judeţului
Cel mai important proiect la care Anda lucrează în prezent este realizarea unui brand pentru judeţul Prahova. „Am trimis chestionare tuturor celor implicaţi în turismul prahovean: unităţi de cazare, agenţii de turism, muzee, primării. Avem ş