Compania United Romania Bereprod Breweries (URBB), care produce sub licenta in Romania berea Carlsberg si Tuborg, estimeaza o crestere a vanzarilor de 10% in ultimele doua luni ale anului, ca urmare a lansarii pe piata, pentru al saptelea an consecutiv, a berii speciale de sarbatori Tuborg Christmas Brew. "Anul trecut, vanzarile de Tuborg Christmas Brew au fost cu 10% mai mari decat in 2004, iar anul acesta estimam o crestere de 10% fata de 2005", a declarat Catalin Ignat, director de marketing la URBB. In 2005, singurul competitor al Tuborg pe piata berii speciale de sarbatori a fost Brau Union, care a lansat pentru prima oara Heineken Magnum, o sticla cu dimensiuni neobisnuite (3l) avand forma unei sticle de sampanie. Potrivit datelor companiei, URBB are o cota de piata de 9,5%. In primul semestru din acest an, compania a inregistrat o crestere de 30% a vanzarilor volumice, fata de perioada similara a anui trecut. Rezultatele financiare ale companiei au fost sustinute de cresterea cu 45% a vanzarilor de bere in luna mai, dar si in timpul Campionatului Mondial de fotbal, cand brandurile comercializate de Tuborg au avut un avans de 30% fata de aceeasi perioada din 2005. Principalii competitori ai URBB sunt Brau Union, Ursus Breweries, Interbrewm European Drinks si Bere Mures. Compania United Romania Bereprod Breweries (URBB), care produce sub licenta in Romania berea Carlsberg si Tuborg, estimeaza o crestere a vanzarilor de 10% in ultimele doua luni ale anului, ca urmare a lansarii pe piata, pentru al saptelea an consecutiv, a berii speciale de sarbatori Tuborg Christmas Brew. "Anul trecut, vanzarile de Tuborg Christmas Brew au fost cu 10% mai mari decat in 2004, iar anul acesta estimam o crestere de 10% fata de 2005", a declarat Catalin Ignat, director de marketing la URBB. In 2005, singurul competitor al Tuborg pe piata berii speciale de sarbatori a fost Br