În magazin sunt prezentate 500 de produse. În principiu, cele mai scumpe şi cele mai noi din reţea
Câteva zeci de braşoveni au ţinut să fie prezenţi ieri dimineaţă la deschiderea showroom-ului eMag de la Braşov. Firma deschisese magazinul şi miercuri după-amiază pentru câteva ore, timp în care a avut deja 20 de clienţi.
„Cele ieftine le puteţi vedea şi în Carrefour”, ne-a declarat unul dintre reprezentanţii companiei.
Cum va funcţiona showroom-ul? Simplu. Omul vine, se uită la produs, dă comandă, dacă există în depozit i se livrează pe loc. Dacă nu, se dă comandă online, iar în 24 de ore produsul se livrează la domiciliul cumpărătorului sau în magazin, unde acesta poate solicita să i se şi probeze produsul.
Motivul showroom-ului este acela de a atrage mai mulţi clienţi spre magazinul online, având în vedere că acum, în locaţia fizică, se poate face şi o probă a produsului anterior comandării lui.
Retailerul eMag a investit 50.000 în acest showroom care se întinde pe o suprafaţă de 350 de metri pătraţi şi este situat chiar lângă Spitalul Astra. Cu această ocazie s-au creat şi zece locuri de muncă. În magazin sunt prezentate 500 de produse. În principiu, cele mai scumpe şi cele mai noi din reţea
Câteva zeci de braşoveni au ţinut să fie prezenţi ieri dimineaţă la deschiderea showroom-ului eMag de la Braşov. Firma deschisese magazinul şi miercuri după-amiază pentru câteva ore, timp în care a avut deja 20 de clienţi.
„Cele ieftine le puteţi vedea şi în Carrefour”, ne-a declarat unul dintre reprezentanţii companiei.
Cum va funcţiona showroom-ul? Simplu. Omul vine, se uită la produs, dă comandă, dacă există în depozit i se livrează pe loc. Dacă nu, se dă comandă online, iar în 24 de ore produsul se livrează la domiciliul cumpărătorului sau în magazin, unde acesta poate solicita să i se şi probeze