Gerovital va direcţiona, în perioada 14 octombrie-14 decembrie 2011, 1% din vânzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României, potrivit surselor de presă.
Banii vor fi folosiţi pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra. Este primul pas al campaniei "Hai să aducem România acasă" care îşi propune să readucă în atenţia românilor valorile autohtone autentice. Decizia vine după recentul parteneriat strategic încheiat cu Comitetul Olimpic şi Sportiv Român (COSR) în urma căruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a României şi susţinător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
Conform datelor furnizate de Nielsen, în primele 8 luni ale anului 2011, în categoria produselor de îngrijire a feţei, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cotă de piață cantitativă de 25,7%, urmată de companii multinaţionale. Valoric, Farmec se poziţionează pe locul al II-lea, cu o cotă de piaţă de 18,5%. În acelaşi timp, brandul Gerovital, în segmentul de îngrijire a feţei, înregistrează o cotă de piaţă cantitativă de 14,1%.
F. A. Gerovital va direcţiona, în perioada 14 octombrie-14 decembrie 2011, 1% din vânzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României, potrivit surselor de presă.
Banii vor fi folosiţi pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra. Este primul pas al campaniei "Hai să aducem România acasă" care îşi propune să readucă în atenţia românilor valorile autohtone autentice. Decizia vine după recentul parteneriat strategic încheiat cu Comitetul Olimpic şi Sportiv Român (COSR) în urma căruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a României şi susţinător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
Conform datelor furnizate de Nielsen, în primele 8 luni ale anului 2011, în categ