Dacă ar fi candidat cu doar câţiva ani în urma, Barack Obama nu ar fi ajuns preşedinte al Statelor Unite. Aceasta este opinia Arianei Huffington, cea care detine Huffington Post, un influent blog politic american, opinie impartasita de multi analisti politici, care sunt de acord ca modul in care internetul a fost folosit in campania electorala a democratului l-a propulsat pur si simplu in fotoliul de la Casa Alba. "Odata cu toate aceste noi tehnologii, lucrurile s-au schimbat din 2004 pana
Dacă ar fi candidat cu doar câţiva ani în urma, Barack Obama nu ar fi ajuns preşedinte al Statelor Unite. Aceasta este opinia Arianei Huffington, cea care detine Huffington Post, un influent blog politic american, opinie impartasita de multi analisti politici, care sunt de acord ca modul in care internetul a fost folosit in campania electorala a democratului l-a propulsat pur si simplu in fotoliul de la Casa Alba.
"Odata cu toate aceste noi tehnologii, lucrurile s-au schimbat din 2004 pana acum", a declarat Joe Trippi, consilier al candidatului democrat Howard Dean, in cursa prezidentiala din 2004.
Micah Sifry, co-fondator al portalului Techpresident.com, arata ca prin campania lui Obama, desfasurata prin intermediul website-urilor, filmuletelor puse pe youtube sau retelelor de socializare, s-a trecut practic la "era participarii politice de masa".
Sursa: 20min.ch