TP Vision, joint-venture-ul sub care este comercializat brandul de televizoare Philips, tinteste o cota de piata de 15% in Romania dupa lansarea unei noi game de televizoare, cu preturi ce pornesc de la 2.800 de lei si pot ajunge si la 14.000 lei.
Desi sustin ca piata a inregistrat un usor declin in primele luni, reprezentantii TP Vision se asteapta ca vanzarile de televizoare Philips sa cunoasca o crestere in valoare, dar o stagnare, poate chiar o scadere in volum, explicatia fiind aceea ca gigantul Olandez mizeaza pe un apetit al consumatorilor romani pentru televizoarele din clasa premium, a caror preturi pornesc de la aproximativ 3.000 de lei.
“Cand ne referim la produsele premium din gama Philips, vorbim despre modelele care dispun de conceptul Ambilight, o tehnologie implementata de compania olandeza care presupune existenta mai multor leduri situate pe marginile laterale ale televizorului si care redau culorile dispuse preponderent pe ecran. Urmare a lansarii noii game de televizoare tintim o crestere a cotei de piata de la 10%, la 15% pe o piata care in acest an se va situa la peste 700.000 de unitati”, a precizat Bogdan Blinda, country head TP Vision.
Reprezentantii companiei recunosc insa ca piata din Romania este una sensibila la pret, clientii romani fiind mai degraba tentati sa aleaga produse mai ieftine, sugerand ca valoarea medie pe care acesta o plateste pentru un televizor LCD/LED se ridica undeva la 1.500 de lei, avand o diagonala de 32 de inch.
Conform datelor TP Vision, la nivelul anului trecut piata s-a ridicat la peste 700.000 de unitati (LCD/LED) in volum si peste un miliard de lei ca valoare.
10% vanzari din online
TP Vision estimeaza ca in prezent, peste 65% din vanzarile de televizoare Philips sunt realizate prin intermediul celor mai importanti retaileri electroIT de pe piata, circa 25% este reprezen