Agency:Wiz este o agentie de publicitate full service nou lansata pe piata, care le propune clientilor sa stabileasca singuri preturile serviciilor de publicitate. Agentia a fost fondata de doua prietene cu background publicitar, Lorena Manolica si Madalina Puni.
Lorena Manolica a lucrat anterior la Publicis Romania si la Digitas Publicis, in Statele Unite. Iar Madalina Puni manageriaza, de 10 ani, o firma de articole promotionale, numita Inovatia. Cele doua se cunosc din liceu si, la intoarcerea in tara a Lorenei, au hotarat sa lanseze un start-up in publicitate. Investitia pe urmatoarele 24 de luni variaza intre 90.000 si 200.000 de euro, in functie de inchirierea sau cumpararea spatiului pentru birouri.
“Ne propunem sa schimbam regulile care stau acum la baza fluxului financiar dintre Agentie si Client, promovand un produs publicitar al carui pret este stabilit de insusi cumparatorul acestuia (clientul). O componenta importanta a modelului de business propus de Agency:Wiz este increderea in capacitatea clientului de a stabili valoarea serviciilor pe care le primeste”, explica Lorena Manolica (foto).
Modelul financiar aflat la baza ofertei de servicii Agency:Wiz - “plateste cat valoreaza” – este deja pus in practica pe pietele vestice, in domenii precum consultanta de vanzari, marketing & training de personal, piata restaurantelor, hotelurilor, publicatiilor si chiar a serviciilor de publicitate.
Paleta de servicii a Agency:Wiz include publicitate online si traditionala si consultanta strategica de marketing.
In urmatoarele 12 luni, Agency:Wiz isi propune sa ofere servicii agentiilor internationale de publicitate de pe piata romaneasca, care nu pot acoperi cererea de proiecte in proportie de 100% cu personalul intern, decimat odata cu adancirea recesiunii.
Clientii Agency:Wiz vor putea stabili de la bun inceput cat vor sa plat