Audi, marca premium deținută de grupul Volkswagen, continuă să mărească distanța care o desparte de BMW pe piața europeană. În primele cinci luni ale anului, vânzările Audi au crescut cu 3,8%, cele ale BMW au scăzut cu 0,6%, pe fondul contractării cu 7,7 procente a pieței auto. Sursa: AUDI
Audi și-a propus să detroneze BMW și să devină marca auto premium numărul unu la nivel mondial. Până în 2015.
Deocamdată, Audi își consolidează poziția de lider al pieței de lux europene.
Marca premium deținută de grupul Volkswagen, continuă să mărească distanța care o desparte de BMW pe piața de pe Bătrânul Continent.
În primele cinci luni ale anului, vânzările Audi au crescut cu 3,8%, cele ale BMW au scăzut cu 0,6%, pe fondul contractării cu 7,7 procente a pieței auto.
Potrivit datelor centralizate de ACEA, Audi a vândut 295.246 de mașini în perioada ianuarie-mai 2012, în timp ce BMW a comercializat doar 261.927 de unități.
Mercedes-Benz, a treia marcă premium germană după performanțele comerciale, a încheiat primele cinci luni ale anului cu 242.580 de autoturisme livrate (creștere de 2,5% în comparație cu intervalul similar din 2011).