Mark Hollinger, preşedinte şi CEO al Discovery Networks International, spune, într-o scrisoare deschisă către abonaţii RCS&RDS, remisă agenţiei MEDIAFAX, că RCS a scos canalele Discovery din ofertele sale înainte de expirarea contractului dintre cele două companii. Hollinger precizează că Discovery a încercat timp de un an de zile să aducă la masa negocierilor RCS, astfel încât telespectatorii să nu fie afectaţi.
"În urmă cu o săptămână, Discovery Networks îi avertiza pe abonaţii RCS&RDS că este foarte posibil să piardă cele şase canale Discovery, inclusiv Discovery Channel, TLC şi Animal Planet. Din păcate, aceste temeri s-au adeverit, iar RCS&RDS a scos canalele noastre din ofertele sale în seara de 29 noiembrie, cu o zi înainte de expirarea contractului. Astfel, aproximativ 3 milioane de telespectatori au pierdut accesul la programele lor preferate, printre care 'Vânătorii de mituri', 'Cum se fabrică' sau 'Curiosity'. Acest lucru se întâmplă după aproape un an de încercări ale Discovery Networks de a aduce RCS&RDS la masa negocierilor", spune Mark Hollinger.
Potrivit oficialului Discovery Networks International, relaţia cu telespectatorii este foarte importantă pentru Discovery. "Aşadar, suntem extrem de dezamăgiţi de situaţia la care s-a ajuns. Fără voi, telespectatorii noştri, Discovery Channel nu ar fi fost cel mai iubit canal de documentare din România în ultimii 15 ani, iar vedete precum Adam şi Jamie, Steve Irwin sau Buddy Valastro nu ar fi ajuns în casele românilor. Avem încredere în publicul din România şi în economia ţării, tocmai de aceea am investit aici în crearea unui birou local, care este responsabil de operaţiunile Discovery în Sud-Estul Europei. Din acelaşi motiv, am creat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei proiectul 'Şcoala Discovery', o iniţiativă unică prin care oferim conţinut educaţional video şi online gratuit, tuturor