Luminile din sala se sting si incepe filmul. Un film simplu ca un fapt de viata si complicat ca un capriciu. El o iubeste pe ea, ea il iubeste pe el. Cei doi se casatoresc, se cearta si se despart. Dupa o vreme el isi da seama ca inca o iubeste pe ea, exact in secunda cind ea are acceasi revelatie in ce-l priveste pe el. El si ea se recasatoresc, se recearta si se redespart. Daca el si ea s-ar numi Ion Georgescu si Georgeta Ionescu, putina lume ar cunoaste povestea. Cum insa numele celor doi sint Adriana Bahmuteanu si Silviu Prigoana, lucrurile dobindesc o cu totul alta dimensiune.
Povestea devine telenovela, telenovela se transforma in foileton, iar personajele incep sa defileze la televizor spre a-si spune rolurile. Ele nu apar in acelasi timp, ci pe rind. Locul de manifestare este studioul OTV, curatatoria cu statut de hazna peste care Dan Diaconescu vegheaza cu un ochi la invitati si cu celalalt la punctele de rating. Cu cit retorica si faptele de viata ale invitatilor sint mai abrupte, cu atit creste audienta.
Iar la Adriana Bahmuteanu si la Silviu Prigoana nu poti sa nu te uiti. Privindu-i, iti dai seama ca sint semnatarii unui act de complicitate nemarturisita: a fost decizia lor sa nu vina impreuna la sesiunile de spalat rufele familiei. Daca ar fi facut-o, s-ar fi anulat reciproc, iar lumea care se hraneste din bucataria grotescului ar fi pierdut o sumedenie de amanunte picante. Asa insa, Dan Diaconescu stie ca trebuie sa vorbeasca putin, pentru ca musafirii sa aiba timp sa se produca. Si chiar asta se intimpla.
Sa-i luam pe rind pe fostii (si foarte posibil viitorii) soti. Procedam in ordinea cronologica a aparitiei si incepem cu EA. Adriana Bahmuteanu a poposit la Dan Diaconescu in direct echipata si pentru seductie (vezi decolteul abisal), si pentru scandal + publicitate (vezi fituica Zau, pe care o agita razboinic din cinci in