Telespectatorii ProTV au mers alături de Alex Dima pe AutostraDA România, iar prima ediţie a celui de-al şaptelea sezon al emisiunii "România, te iubesc!" a ocupat primul loc în topul audienţelor.
În minutul de aur al emisiunii, 18:56, aproape 1.200.000 de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României se uitau la ProTV, care a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani 7,5 puncte de rating şi 31,4% cotă de piaţă.
În intervalul orar 18:02 - 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTV a fost lider absolut de audienţă şi a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani 4,2 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă, în timp ce Prima TV, următoarea clasată, avea de două ori mai puţin, respectiv 2,1 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă. În tot acest timp, Antena 1 obţinea un rating infim, de doar 0.9 puncte şi un share de 3,9 procente.
Şi pe publicul din mediul urban ProTV a deţinut supremaţia şi a înregistrat, în medie, un rating de 3,8 puncte şi 13,2 procente din cota de piaţă, în timp ce TVR, clasat pe următoarea poziţie, avea 2,7 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă. Antena 1, clasată pe locul al V-lea, a înregistrat doar 1,4 puncte de rating şi 4,9% share.
Alex Dima continuă să prezinte peripeţiile de pe AutostraDa România şi săptămâna viitoare, în cea de-a doua ediţie din acest sezon a emisiunii "România, te iubesc!".
Telespectatorii ProTV au mers alături de Alex Dima pe AutostraDA România, iar prima ediţie a celui de-al şaptelea sezon al emisiunii "România, te iubesc!" a ocupat primul loc în topul audienţelor.
În minutul de aur al emisiunii, 18:56, aproape 1.200.000 de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României se uitau la ProTV, care a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban c