Electronic Arts a lansat un nou joc FIFA, dar nu pe platformele normale, console şi PC, ci pe reţeaua socială Facebook. Popularitatea jocurilor de pe reţelele sociale a crescut în ultimii ani şi a ajuns acum la circa 250 de milioane de jucători activi în fiecare lună. După cum transmite Realitatea.net, jocurile FIFA costă în jur de 40 de dolari, în funcţie de platformă, PC sau console, dar versiunea online, pentru Facebook, este gratuită, cu câteva excepţii.
Fotbaliştii care formează echipa fiecărui jucător pot fi cumpăraţi la pachet, la preţuri care variază între 1,2 euro şi 2,4 euro. Jucătorii pot apoi să îşi pună fotbaliştii la muncă, în meciuri împotriva prietenilor de pe Facebook. Pe măsură ce jocul avansează, fiecare jucător primeşte puncte pe care le poate folosi pentru a-şi cumpăra noi fotbalişti. Utilizatorii pot opta să joace şi în campionate din afara cercului de prieteni.
„Versiunea de FIFA pentru Facebook este un joc de strategie", a declarat directorul executiv Playfish, Kristian Segerstrale. „Extinde franciza FIFA şi îţi permite să joci cu prietenii". Potrivit bbc.co.uk, o versiune pentru console şi PC, pe tema campionatului mondial, va fi lansată în cursul acestui an. Producătorul Playfish a fost cumpărat de Electronic Arts pentru suma de 300 de milioane de dolari, în cursul anului 2009.
Electronic Arts a lansat un nou joc FIFA, dar nu pe platformele normale, console şi PC, ci pe reţeaua socială Facebook. Popularitatea jocurilor de pe reţelele sociale a crescut în ultimii ani şi a ajuns acum la circa 250 de milioane de jucători activi în fiecare lună. După cum transmite Realitatea.net, jocurile FIFA costă în jur de 40 de dolari, în funcţie de platformă, PC sau console, dar versiunea online, pentru Facebook, este gratuită, cu câteva excepţii.
Fotbaliştii care formează echipa fiecărui jucător pot fi cumpăraţi la pachet, la preţu