Cel mai recent Studiu Naţional de Audienţă (SNA) relevă că cele două publicaţii editate de Adevărul Holding au câştigat 44.000, respectiv 140.000 de cititori. Audienţa „Adevărul“ a depăşit în valul iulie 2008 – iulie 2009 o jumătate de milion de cititori pe apariţie, în timp ce „Click!“ a ajuns la 938.000. Citiţi şi:
"Click!" şi "Adevărul", cele mai mari creşteri ale audienţelor"Adevărul de seară" apare, de astăzi, în Buzău şi Focşani
Valul SNA iulie 2008 – iulie 2009 arată creşteri ale audienţelor în cazul majorităţii ziarelor. „Jurnalul Naţional“ este primul clasat în topul ziarelor de calitate cu 698.000 de cititori pe ediţie. Pe locul al doilea este „Evenimentul zilei“, al cărui număr de cititori a scăzut cu 1.000 faţă de valul aprilie 2008 – aprilie 2009.
Ziarul „Adevărul“, al treilea în clasamentul publicaţiilor de calitate, a raportat cea mai mare creştere. Astfel, studiul arată că publicaţia a fost citită în medie de 517.000 de persoane pe apariţie în perioada iulie 2008 – iulie 2009, cu 44.000 mai multe decât în valul anterior. „România liberă“ a pierdut în perioada analizată 2.000 de cititori. O evoluţie interesantă a fost cea a „Ziarului financiar“, care a câştigat 20.000 de cititori în valul iulie 2008 – iulie 2009, cea mai importantă creştere din segmentul publicaţiilor economice. Specialiştii din domeniu pun această evoluţie pe seama crizei financiare.
În valul iulie 2008 – iulie 2009, publicaţiile trustului Realitatea-Caţavencu au rămas fără date de audienţă pe motiv că nu şi-au plătit contribuţia la realizarea studiului. Această atitudine ridică semne de întrebare în ceea ce priveşte planurile trustului pentru publicaţiile din portofoliu. Săptămâna trecută, conducerea Realitatea-Caţavencu a anunţat că renunţă să mai finanţeze cinci dintre publicaţiile pe care le avea în portofoliu, adică la întreaga