Suprafata construita a primului centru comercial din Romania, dupa extensie, va fi de aproape 100.000 metri patrati, valoarea investitiei ridicandu-se la 20 de milioane de euro
Proiectul de extindere a Bucuresti Mall a constat in constructia a 9,000 de metri patrati suprafata inchiriabila, precum si a unei parcari pe mai multe niveluri, cu o capacitate de 800 de locuri. Suprafata construita a primului centru comercial din Romania, dupa extensie, va fi de aproape 100.000 metri patrati, valoarea investitiei ridicandu-se la 20 de milioane de euro.
Odata cu proiectul de extindere, retaileri locali si internationali vor deschide magazine noi. Astfel, 45 de branduri autohtone si internationale vor fi prezente in Bucuresti Mall, printre care Debenham�s, Esprit, Promod, Parfois, Nine West, Springfield, Ziggo, Opticris, Nara Camicie, Swarovsky, Cellini Time, Accessorize, Timberland/Nautica, Tommy Hilfiger, Lacoste, Gant, Optiplaza, Lazzaro Argento, Oxette, Stefanel, Levi�s, Kenvelo, D&G Monte Napoleone, Time Out, Bata, Koton, Oltre si Starbucks.
In plus, vizitatorii vor avea la dispozitie 650 de locuri de parcare in exterior si 420 in parcarea subterana. Capacitatea parcarii dupa extensie s-a marit cu aproximativ 40%.
Partea extinsa a Bucuresti Mall a fost inchiriata in intregime, imediat dupa lansarea oficiala a proiectului, in 2006. Situat in inima Bucurestiului, Bucuresti Mall atrage anual peste 13 milioane de vizitatori, oferind o mare varietate de magazine, iar o data cu deschiderea partii extinse isi va intari pozitia ca prima destinatie de shopping si relaxare.
Bucuresti Mall s-a deschis in 1999, fiind primul centru comercial din Romania, cu o investitie de 35 de milioane de euro. Astazi, Bucuresti Mall ofera o larga varietate de magazine cu renume international si national, restaurante, bowling, cazinou electronic, cinema, cafenele. @N_P