Inspectorii ANPC au primit tot felul de sesizări ciudate, unele fiind rezolvate pe cale amiabilă. Înlocuirea păpuşii gonflabile blonde cu una roşcată sau faţa prea tristă a îngeraşului de pe piatra funerară au fost printre plângerile clienţilor nemulţumiţi care au cerut să le fie respectate drepturile de către comercianţi.
Inspectorii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti au fost puşi în faţa unor situaţii delicate din cauza reclamaţiilor năstruşnice primite la nivelul Capitalei.Un bărbat s-a plâns că a fost invitat la o expunere de “materiale considerate deşeuri în alte ţări şi vândute la preţuri foarte mari, dar care creau unde magnetice” şi s-a lăsat convins să dea un avans.
"În felul acesta m-au îndobitocit şi am cumpărat o pernă”, a scris acesta în sesizarea în care a precizat că nu-şi mai doreşte achiziţionarea produselor. Şi reclamaţiile cu tentă sexuală au fost destul de multe la nivelul Bucureştiului. O persoană a fost nemulţumită de parfumul cu feromoni cumpărat, deoarece la utilizare nu a produs, asupra partenerei, efectul scontat.
Un alt reclamant, student, s-a adresat inspectorilor OPC deoarece în timpul utilizării prezenrvativului, acesta “a luat aer”, iar partenera, studenta, a rămas însărcinată. Un alt bucureştean a solicitat înlocuirea păpuşii gonflabile, blonde, cu una roşcată. Şi reprezentantul firmei i-a şocat pe inspectorii care la prezentarea cazului au aflat că acesta refuză înlocuirea pe motiv că păpuşa a fost violată.
Ciudăţenii şi în ţară
Şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) care primeşte reclamaţii din toată ţara, plângerile au fost dintre cele mai bizare. “Un tânăr nervos că a pierdut 1.500 lei la jocurile mecanice a cerut să fie controlat aparatul pentru simplul motiv că el a jucat toată ziua şi nu a câştigat nimic”, este unu