Deichmann, unul dintre cei mai mari retaileri de încălţăminte din Europa, va deschide în următoarea lună patru magazine, urmând ca până la sfârşitul acestui an să inaugureze alte şase şi să ajungă la o reţea totală de 36 de unităţi sub brandul german.
"În următoarele patru săptămâni vom deschide la Iaşi, în Bistriţa-Năsăud, cel de-al doilea magazin din Piteşti şi în Drobeta-Turnu Severin, urmând ca până la sfârşitul anului să avem 10 noi unităţi. În fiecare magazin lucrează în medie 10 persoane", au declarat reprezentanţii companiei.
Retailerul cu profil de discount Deichmann, care a mai inaugurat alte cinci unităţi (în Sun Plaza Bucureşti, Iulius Mall Timişoara, Promenada Mall Târgu Mureş şi în galeriile Kaufland din Reghin şi Mediaş) pune ritmul alert al dezvoltării pe seama preţului mic practicat, element cheie în decizia consumatorilor de a-şi cheltui banii. De altfel, Deichmann se numără printre cei mai activi jucători pe această piaţă în funcţie de numărul deschiderilor, alături de retaileri internaţionali puternici ca Inditex, care are planificate 19 magazine anul acesta, New Yorker care vrea 5-6 noi unităţi, C&A cu cinci magazine şi discounterul de îmbrăcăminte Takko cu 10 magazine. Comparativ cu alţi jucători, discounterii ca Deichmann sau Takko au aplicat o strategie ocolită până acum de competiţia de pe piaţa de fashion - intrarea în oraşele mici ca Reghin sau Mediaş, de exemplu. "Acum este vremea discounterilor şi şansele ca retaileri ca C&A sau Kiabi de a intra în oraşele mici sunt minime", declara anterior Cosmin Ulmean, managing director al Takko.
Pentru un magazin Deichmann, care se întinde pe o suprafaţă de circa 800 mp, investiţia estimată de ZF ajunge la circa 600.000 de euro. Astfel, bugetul pentru dezvoltarea reţelei Deichmann din acest an ar putea ajunge în jurul a 9 mil. euro, potrivit calculelor ZF. În tot