Mega Image va deschide în această lună şi în ianuarie anul viitor unităţi proprii în locul celor trei magazine G'market rămase pe piaţă, conducând astfel la dispariţia retailerului turc din România.
Consiliul Concurenţei a aprobat la jumătatea lunii noiembrie preluarea reţelei de supermarketuri G'market, una dintre primele reţele străine de magazine din piaţa locală, de către belgienii de la Mega Image.
"În data de 15 noiembrie Mega Image a primit aprobarea oficială din partea Consiliului Concurenţei pentru achiziţia celor trei unităţi G'market. Acestea au intrat deja într-un proces de transformare, urmând să fie integrate treptat în reţeaua Mega Image: primele două unităţi, cele din Mall Vitan şi Colentina - Obor urmând a fi deschise pe 14 decembrie, iar unitatea din Plaza România în luna ianuarie 2012", spun reprezentanţii Mega Image.
G'market şi-a păstrat până în ultimul moment magazinele din Bucureşti Mall şi Plaza România, primele două malluri deschise în Bucureşti, dezvoltate de compania Anchor Group, parte tot a grupului FIBA, care deţinea şi G'market.
G'market iese din comerţ
Odată cu transformarea celor trei magazine G'market din Bucureşti în Mega Image, reatilerul iese complet din piaţa locală după ce alte două unităţi, ambele în Iaşi, au fost preluate anul acesta de francezii de la Carrefour.
G'market, unul dintre primii retaileri care au intrat pe piaţa locală, în 1998, la doar doi ani distanţă de Metro Cash&Carry, care practic a lansat comerţul modern în România, este ultima "victimă" a crizei financiare mondiale.
Deşi a fost unul dintre pionierii comerţului modern din România, înaintea Billa (Rewe - Germania) şi a Carrefour, care a venit în 2001, G'market nu a mizat la fel ca alţi competitori ai săi pe extindere rapidă.
Mai mult, în ultimii trei ani, deşi anunţase planuri de expansiune, co