Producatorul de echipamente foto japonez Nikon, prezent pe piata locala prin importatorul Skin, urmeaza sa deschida anul acesta cel de-al doilea magazin din tara, dupa cel inaugurat in august 2009, in cadrul Baneasa Shopping City din Bucuresti.
In 2009, Nikon a ales sa deschida cel de-al doilea magazin al sau din Europa la Bucuresti. Potrivit reprezentantilor companiei, investitia in Yellow Store-ul din Baneasa s-a ridicat la cateva sute de mii de euro.
Desi, privind in ansamblu, vanzarile inregistrate in magazinul din Baneasa Shopping City sunt mici, producatorul de echipamente foto are in plan deschiderea unui nou Yellow Store intr-un alt mare oras din tara.
“Scopul principal pentru care a fost creat magazinul Yellow Store este unul care tine mai mult de imagine, decat de un profit mare. Aici, pasionatii de fotografie pot vedea si testa intreaga gama de produse si accesorii”, a declarat pentru Wall-Street.ro Radu Niculescu (foto), brand manager Nikon.
De cand a intrat oficial pe piata romaneasca in septembrie 2007, Nikon a inregistrat o crestere anuala de 10% pe toate segmentele, compacte, DSLR si accesorii.
Cel mai bine vandute produse din gama Nikon in anul trecut au fost majoritatea modelelor Coolpix. Din gama de DSLR-uri, s-au vandut bine modelele D90, D3100 si D7000.
Segmentul de pret pentru produsele Nikon difera foarte mult in functie de tipul de magazin de unde se face achizitia. Spre exemplu, intr-un hypermarket unde se vand preponderent aparate compacte entry level, pretul mediu variaza intre 300 si 500 de lei. La extrema cealalta sunt magazinele foto specializate, unde se vand aparate foto DSLR cu preturi intre 2.000 si 20.000 de lei, potrivit brand managerului Nikon.
Datorita politicilor agresive de preturi, piata de aparate foto a crescut numeric, anul trecut, insa din punct de vedere valoric, aceasta s-a