Compania Yahoo Inc. a lansat luni un nou site de Internet ce se adresează femeilor cu vîrsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, reprezentanţii cu putere de decizie ai acestei companii considerînd că femeile din acest sector de vîrstă reprezintă, în prezent, un segment demografic important care nu dispune de suficiente funcţii Yahoo dedicate. Lansarea de luni a noului portal Yahoo Shine constituie conform analiştilor IT o încercare disperată a companiei Yahoo. Inc, confruntată cu grave probleme financiare, de a mai vinde nişte spaţiu publicitar. Amy Iorio, vicepreşedinte al departamentului Yahoo Lifestyles, susţine că femeile sînt în căutarea unui portal care să le ofere accesul la un conţinut variat şi de interes, structurat pe teme diverse, de la modă şi ştiri mondene, pînă la informaţii din medicină şi despre cariere, sex şi bucătărie, astrologie şi produse cosmetice.
Autori: A.B.
Compania Yahoo Inc. a lansat luni un nou site de Internet ce se adresează femeilor cu vîrsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, reprezentanţii cu putere de decizie ai acestei companii considerînd că femeile din acest sector de vîrstă reprezintă, în prezent, un segment demografic important care nu dispune de suficiente funcţii Yahoo dedicate. Lansarea de luni a noului portal Yahoo Shine constituie conform analiştilor IT o încercare disperată a companiei Yahoo. Inc, confruntată cu grave probleme financiare, de a mai vinde nişte spaţiu publicitar. Amy Iorio, vicepreşedinte al departamentului Yahoo Lifestyles, susţine că femeile sînt în căutarea unui portal care să le ofere accesul la un conţinut variat şi de interes, structurat pe teme diverse, de la modă şi ştiri mondene, pînă la informaţii din medicină şi despre cariere, sex şi bucătărie, astrologie şi produse cosmetice.
Autori: A.B.