Ford începe anul cu o producţie de 60 de maşini în ianuarie. Câteva B-Max „made in Craiova“ vor fi expuse la Salonul Auto de la Geneva în luna martie. De asemenea, toate prototipurile Ford B-Max realizate la Craiova au trecut de testele din Germania.
Ford a început de ieri producţia mult aşteptatului model B-Max, dar maşinile nu vor ajunge la clienţi, momentan, ci vor fi folosite numai pentru uz intern. La o dată la care fabrica ar fi trebuit să duduie, iar volumul de producţie trebuia să fie de 250.000 de unităţi pe an, Uzina Ford de la Craiova începe în ritm de melc, cu câteva zeci de automobile pe lună. Potrivit unor surse din fabrică, ieri a demarat producţia primelor automobile Ford B-Max la Craiova, care sunt asamblate pe noua linie de producţie, deşi aceasta nu este finalizată 100%.
„Volumul de producţie va fi destul de mic într-o primă fază. Nu vom depăşi 60 de maşini în luna ianuarie. În medie, vom face câteva automobile pe săptămână. Nu putem spune că este producţia-pilot, ci mai degrabă o pregătire pentru producţie“, a spus o persoană din interiorul fabricii. Primele autoturisme B-Max vor intra în fabricaţie pentru a fi testate linia de producţie, instalaţiile noi, roboţii industriali, dar şi pentru ca muncitorii români să se acomodeze cu noul model. Compania numeşte noile autoturisme „unităţi de pre-producţie“, pentru că preced adevărata producţie care va începe în luna mai. Ford a confirmat şi la nivel oficial începerea pregătirilor pentru producţia B-Max.
Reprezentanţii companiei au declarat pentru GdS: „Ford România confirmă că în această săptămână vom începe construirea unor unităţi din modelul B-Max pentru testarea facilităţilor de producţie. Aceste unităţi vor fi folosite intern pentru a pregăti producţia de masă şi pentru ca angajaţii noştri să se familiarizeze cu produsul. După cum am menţionat şi în trecut, producţia de masă