Multiplul campion naţional de raliuri Constantin Aur a povestit, într-o acţiune de lansare a anvelopelor Michelin Primacy 3 pe ruta Bucureşti - Arbanasi (Bulgaria), cum a scos ilegal oameni din ţară şi a făcut contrabandă cu ţigări pentru a-şi putea satisface pasiunea cu raliurile.
Principalele condiţii ca să devii pilot de raliuri sunt, în primul rând să ai talent, apoi un gram de nebunie, dar cel mai important sa ai foarte mulţi bani. Ce a fost în stare să facă un tânăr, care îndeplinea doar prima condiţie, pentru a deveni pilot de raliuri, ne-o demonstrează Titi Aur. A scos ilegal oameni din ţară, a făcut contrabandă cu ţigări, a trecut de câteva ori ilegal graniţa şi a lucrat la o carieră de piatră... dar acum este multiplu campion naţional de raliuri.
10.000 de mărci pentru trecerea ilegală a graniţei
Dornic să-şi ia carnetul cât mai repede pentru a-şi ostoi pasiunea condusului, Titi Aur (49 ani) a reuşit să păcălească membrii comisiei de examinare şi să ia permisul la 17 ani, cu un an mai devreme decât vârsta legală admisă.
"Am fost prima oară la un raliu cînd aveam vreo cinci ani, cu tatăl meu. Dintotdeauna mi-am dorit să conduc maşina. Când aveam 16 ani, am fost respins la examenul psihologic de un tovarăş, care a fost dat apoi afară că era ciubucar. Pe psiholoaga care l-a înlocuit am păcălit-o şi la 17 ani am luat permisul. Tatăl meu a luat permisul după mine".
Apoi, Titi Aur a făcut taximetrie pentru studenţii arabi. "În '86 am participat la primul raliu, la Braşov. Mi s-a dat autoturism de la club, o Dacie ruginită, care fusese maşină de şcoală de şoferi. Ca s-o fac de competiţie, pentru început am făcut taximetrie pentru studenţii arabi. De la ei mai cumpăram Renault-uri 12, pentru piese".
Dar cursele de raliuri sunt extrem de costisitoare, aşa că Titi Aur a căutat tot felul de soluţii pentru a face bani. "Luam 1