Media Expres a anunţat azi lansarea Anuarului de Cablu 2012-2013, un catalog care cuprinde şi un bilanţ financiar. Detalii în comunicat. “Piaţa de cablu a înregistrat o cifră de afaceri în creștere în anul 2012 față de anul precedent, cu toate că în prezent numărul de companii active pe piaţă...
Media Expres a anunţat azi lansarea Anuarului de Cablu 2012-2013, un catalog care cuprinde şi un bilanţ financiar. Detalii în comunicat.
“Piaţa de cablu a înregistrat o cifră de afaceri în creștere în anul 2012 față de anul precedent, cu toate că în prezent numărul de companii active pe piaţă s-a redus semnificativ ca urmare a consolidării pieței, ajungând la aproximativ 380, potrivit concluziilor ce se desprind din Anuarul Media Expres pe 2013-2014 – catalogul de companii lansat în luna decembrie 2013 și distribuit exclusiv prin comandă online pe site-ul www.mediaexpres.ro.
Anuarul, aflat la cea de-a 10-a ediţie în actualul format, ar putea fi pus sub semnul „curățeniei generale“, deoarece numărul companiilor cu activitate de distribuție TV active pe piață a scăzut la 382 (ordonate după cifra de afaceri din anul 2012). Anuarul Media Expres înregistra 630 de companii de cablu active pe piață în anul 2008, 593 în 2009, 583 în 2010 și 557 în anul 2011. Lichidările și vânzările de companii, dar și conștiinciozitatea autorităților – Consiliul Național al Audiovizualului și Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii – de a actualiza informațiile cu privire la autorizațiile în vigoare dau acum o imagine destul de precisă a realității din piață.
Potrivit estimării Media Expres, în anul 2012 cifra de afaceri netă pe industria de distribuție TV a fost de 697,7 milioane de euro (la un curs mediu în 2012 de 4,45 lei pentru un euro), în creștere cu 25 de milioane de euro față de anul 2011 (672,7 milioane de euro la un curs mediu de 4,5256