In urma unei verificari referitoare la activitatea conducerii Serviciul Public Judetean de Alimentare cu Apa si de Canalizare Dambovita, s-a observat faptul ca amenajarea sediului de campanie al PDL a fost realizata cu salariati din cadrul SPJAACS in timpul programului de lucru si cu materiale decontate de catre serviciu.
Sursa: www.corectnews.com Va prezentam al doilea aspect reiesit in urma verificării referitoare la activitatea conducerii SPJAACS Dambovita.
Atribuirea si derularea contractelor de achizitie publica
a) Contractarea serviciilor de transport
- La data de 10.01.2012 SPJAACS Dambovita a incheiat contractul nr. 182 prin care a contractat servicii de transport de la SC COBA COM SRL pentru perioada 10.01 – 31.03.2012 in valoare maxima de 74820 lei inclusiv TVA, pentru un numar de 5 masini. Serviciile au fost prestate si platite incepand cu data de 09.01.2012 desi contractul a fost incheiat in data de 10.01.2012. Contractarea acestor servicii s-a realizat cu incalcarea prevederilor OUG nr. 34/2006, in sensul ca desi valoarea contractului, chiar si pe perioada de 3 luni, depasea echivalentul a 15000 EURO nu s-a realizat procedura de achizitie in conformitate cu prevederile actului normativ mentionat. Valoarea facturilor achitate pentru aceasta perioada a fost de 74584,27 lei.
- Incepand cu data de 01.04.2012 contractul nr. 182 a fost prelungit prin act aditional pentru o perioada de 1 luna si jumatate, respectiv pana la data de 15.05.2012, fara insa a se stabili si o valoare a contractului pentru aceasta perioada, aspect ce conduce la concluzia ca, valoarea transporturilor efectuate in perioada 01.04 – 23.04.2012 trebuia sa se incadreze in valoarea stabilita initial prin contract, respectiv de 74820 lei. Valoarea totala a facturilor pentru perioada 10.01.2012 – 23.04.2012 este de 81232,92 lei, valoarea contractului fiind depasit