Concurenta pe piata electro-IT isi spune cuvantul. Pe langa clasicele newslettere si campanii pe care le primim/vedem de mai multi ani, o insiruire de oferte, preturi taiate cu rosu si “super promotii”, asistam, mai nou, la atacuri directe asupra concurentilor.
Cel.ro, companie cu venituri de circa 20 mil. euro, a ales intr-un newsletter recent sa loveasca in principalul jucator de pe piata electroIT din Romania, Altex, cu afaceri de aproape 200 mil. euro.
Compania Corsar Online, care administreaza Cel.ro, a comparat preturile mai multor produse din oferta proprie cu cea din ofertele Altex, subliniind ca magazinul online practica preturi mai bune.
Cel.ro enumera mai multe produse, precum televizoare, smartphone-uri, tablete, comparand preturile. La finalul enumerarii, in newsletter scrie “s lista poate continua…”, lasand sa se inteleaga faptul ca, per total, Cel.ro practica preturi in mod evident mai bune decat liderul pietei electroIT din Romania.
Asocierea cu Altex nu este deloc intamplatoare – de mai multi ani, Altex are ca slogan “cel mai mic pret din Romania”.
Reactia Altex: garantia pretului corect este pastrata
Oficialii Altex au reactionat in fata newsletter-ului Cel.ro.
"Faptul ca un jucator online ne-a ales ca referinta pentru comparatia de preturi, si ne percepe ca un competitor direct, reflecta faptul ca Altex.ro a castigat cota de piata si intra in topul primilor jucatori din online. In ce priveste pozitionarea «Altex, cel mai mic pret din Romania», ea este pastrata, fara a prejudicia in niciun fel clientul, pentru ca garantia pretului corect este pastrata prin serviciul «2 x diferenta». Practic clientul Altex nu pierde niciodata, chiar daca a cumparat un produs si ulterior, din cauza volatilitatii pretului pe o piata atat de dinamica, gaseste un pret mai mic in alta parte, pentru ca aplicand pe