Inmatricularile de autovehicule noi sub marcile Renault si Dacia in Germania au inregistrat o scadere de 39,3% in aprilie, fata de aceeasi luna a anului trecut, la 13.717 autovehicule, peste declinul de 31,7% al pietei germane, la 259.414 unitati. Cota de piata a Renault si Dacia a ajuns in aprilie la 5,3%, de la 4,2% in martie, 4,9% in februarie si 6,5% in prima luna a anului, potrivit datelor Oficiului de Inmatriculari Auto german KBA. Grupul francez a ocupat pozitia a saptea in topul constructorilor, in urma Volkswagen (23%), BMW-Mini (9,9%), Mercedes (9,4%), Audi (7,5%), Ford (7%) si Opel (6,6%). In primele patru luni ale anului, Renault si Dacia au avut un declin de 23%, la 47.402 unitati si o cota de piata de 5,1%. Piata auto din Germania a scazut cu 25,5% in ianuarie-aprilie, la 929.824 de unitati. La patru luni, constructorul francez a fost depasit de Volkswagen (23%), BMW-Mini (8,8%), Mercedes (8,7%), Audi (7,5%), Opel (7,3%) si Ford (7%). Volkswagen a inregistrat un declin de 12,3%, la 213.719 autovehicule. Germania a devenit, in 2009, principala destinatie de export a Dacia, cu 84.708 unitati vandute, in urcare cu 231,3% fata de 2008, datorita programului de innoire a parcului auto derulat de guvernul german, care s-a tradus intr-un discount semnificativ pentru modelele marcii romanesti.
Inmatricularile de autovehicule noi sub marcile Renault si Dacia in Germania au inregistrat o scadere de 39,3% in aprilie, fata de aceeasi luna a anului trecut, la 13.717 autovehicule, peste declinul de 31,7% al pietei germane, la 259.414 unitati. Cota de piata a Renault si Dacia a ajuns in aprilie la 5,3%, de la 4,2% in martie, 4,9% in februarie si 6,5% in prima luna a anului, potrivit datelor Oficiului de Inmatriculari Auto german KBA. Grupul francez a ocupat pozitia a saptea in topul constructorilor, in urma Volkswagen (23%), BMW-Mini (9,9%), Mercedes (9,4%),