Cel mai important eveniment de shopping al anului la nivel internaţional este lansat în România de eMAG şi Flanco. În ultima vineri din noiembrie, eMAG şi Flanco vor lansa în România conceptul Black Friday. Tradiţia este originară din Statele Unite, unde a devenit un fenomen naţional atât în retail-ul tradiţional, cât şi online. Black Friday marchează deschiderea sezonului de cumpărături de sărbători, fiind şi ziua cu cele mai multe promoţii din an, în care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele în căutarea promoţiilor. În România, evenimentul va stimula piaţa electro-IT, unde va fi înregistrat un număr record de vânzări din an.
„Prin amploarea sa, evenimentul va atrage serios atenţia consumatorilor spre piaţa de electro-it din Romania şi va genera schimbări de comportament în rândul acestora, determinându-i pe mulţi să îşi reînnoiască televizoarele, calculatoarele sau electrocasnicele deşi nu aveau în plan acest fapt”, a declarat pentru Capital Iulian Stanciu, preşedintele grupului de companii eMAG, Flanco, Asesoft Distribution.
Reducerile din campania Black Friday vor ajunge până la 60%, în cazul multor produse electro-IT. Astfel, clienţii vor putea achiziţiona frigidere cu numai 499 de lei, maşini de spălat cu 699 de lei, camere foto cu 149 de lei, precum şi televizoare LED şi 3D cu reduceri de până la 50%. Cel mai important eveniment de shopping al anului la nivel internaţional este lansat în România de eMAG şi Flanco. În ultima vineri din noiembrie, eMAG şi Flanco vor lansa în România conceptul Black Friday. Tradiţia este originară din Statele Unite, unde a devenit un fenomen naţional atât în retail-ul tradiţional, cât şi online. Black Friday marchează deschiderea sezonului de cumpărături de sărbători, fiind şi ziua cu cele mai multe promoţii din an, în care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele în căutarea promoţiilor. În România, even