Ulysse Nardin este una dintre cele mai cunoscute marci de haute horlogerie, dar se numara si printre cele mai originale si chiar imprevizibile. In vreme ce majoritatea brandurilor de orologerie high-end pot fi incadrate intr-o categorie sau definite destul de usor, Ulysse Nardin refuza sa se aseze, cuminte, intr-o nisa clara. Este brandul care gandeste si produce unele dintre cele mai complicate ceasuri de pe piata, dar, in acelasi timp, dintre toate variantele posibile, alege sa-si boteze unul dintre modelele flagship cu foarte improbabilul nume Freak.
In vreme ce in haute-horlogerie se investesc resurse, timp si bani in nume cat mai romantice, poetice si evocatoare, in jurul carora se construiesc apoi campanii de comunicare la fel de romantice, poetice si evocatoare, Ulysse Nardin a aruncat pe piata bomba Freak.
Si nici macar nu au ales varianta de a-i face reclama pe fondul sonor al hitului "Le Freak (C'est Chic)" sau macar "Super Freak" al lui Rick James. Ar fi fost probabil o alegere prea evidenta pentru un brand destinat sa socheze.
Asta nu a impiedicat ceasul sa fie un mare succes, ca de altfel si urmasul sau, lansat anul acesta la Basel - Freak DIAMonSIL. Designul avangardist este acelasi ca si la primul Freak, dar modelul este dotat cu noul esapament semnat Ulysse Nardin, dintr-un mix de diamante si siliciu, un aliaj despre care brandul spune ca poate rezista la nesfarsit, datorita durabilitatii exceptionale.
Avand in vedere succesul lui Freak DIAMonSIL, dar si stradaniile altor mari marci orologere in dezvoltarea de ceasuri concept din materiale avangardiste (Jaeger-LeCoultre cu Master Compressor Extreme Lab si TAG Heuer cu V4, ambele dezvaluite anul acesta), era de asteptat ca Ulysse Nardin va continua in aceasta directie.
Asa ca marca a lansat in august, la Neuchatel, cel mai nou model din seria Freak, denumit Innov