* Update 2
Traian Băsescu a menţionat: "Cred că dată fiind conjunctura de la Transporturi, singura soluţie corectă e ca ministrul interimar, care cunoaşte şi public a apreciat procesul de privatizare, să rămână în funcţie măcar până la semnarea contractului de privatizare. Vreau să fac o precizare - şi acesta e un alt motiv de îngrijorare pentru mine - membrii ai Cabinetului au vehiculat ideea că se aşteaptă avizul Consiliului Concurentei, e o minciună. CC aşteaptă semnarea contractului. Pentru asta, premierul trebuie să emită o hotărâre de guvern şi să dispună semnarea contractului. Abia de atunci curg termenele pentru plata contractului. În spaţiul public circulă o minciună venită de la Guvern, că se aşteaptă avizul de la Consilul Concurenţei. Plata se face abia după ce se dă un aviz de la Consiliul Concurenţei".
"Ceva mi se pare în neregulă aici, jocul care se face legat de privatizare, şi având în vedere aprecierile publice extrem de favorbaile ale premierului, cred că trebuie să-şi asume răspunderea politică în continuare. Nu spun că premierul trebuie să semneze contractul, dar nu aş vrea să-l aud peste câteva luni, să spună < < a fost Silaghi, nu eu > >. Aş vrea să-l ajut să rămână consecvent, ceea ce ar fi un eveniment", a adăugat preşedintele.
----
* Update 1
"I-am spus acest lucru şi premierului, e neoportună desemnarea unui ministru care nu a fost implicat în niciun fel în procesul de privatizare a CFR Marfă. E o companie mare, strategică prin obligaţiile pe care le are în situaţii ce reclamă mişcări ale Armatei române în eventualitatea unor situaţii de criză şi are obligaţii asumate în ce priveşte nevoile de transport NATO. De aceea, compania a fost şi în atenţia CSAT şi strict pe aceste domenii, nu ce încearcă unii politicieni... "privatizarea a fost aprobata de CSAT". Nu, CSAT nu se ocupă de târguieli, ci doar de probleme de