Şerban Emanoil, proprietarul Videoguide, vrea să facă profit din promovarea hotelurilor din România. A bifat deja Capitala, Braşovul şi Constanţa, iar acum ţinteşte oraşele Piteşti, Timişoara şi Cluj. Un antreprenor încearcă să convingă proprietarii de hoteluri, cluburi şi restaurante că apariţia pe site-ul său de turism, lansat în luna mai, le va aduce mai mult capital de imagine. De o lună, Şerban Emanoil, 36 de ani, a bătut de la un capăt la altul litoralul, nu pentru a găsi cea mai bună plajă pentru a-şi petrece concediul, ci pentru a-i convinge pe proprietarii de hoteluri şi restaurante să investească lunar 50 de euro pentru a apărea cu un film de promovare pe site-ul său, videoguide.ro.
CONTRACTE VALOROASE
În mijlocul verii, „a pescuit“ un contract, poate unul dintre cele mai „grase“ de pe litoral. A bătut palma cu Gabriel Comănescu pentru promovarea hotelului Vega (cinci stele) din staţiunea Mamaia. „În fiecare oraş ţintesc un brand important. Peştii mari nu-i prinzi însă imediat, ci după alţii mai mici“, îşi dezvăluie Emanoil strategia pe care a aplicat-o şi în celelalte oraşe în care a alergat după clienţi.
Hotelurile Aro Palace din Braşov şi JW Marriott din Capitală sunt cei mai valoroşi clienţi ai afacerii videoguide.ro.
Constanţa este al treilea oraş în care Şerban Emanoil a început să-şi vândă „marfa“, după Braşov şi Bucureşti. În Capitală proprietarul videoguide.ro a mai atras câteva nume mari, Hotel Carpaţi şi Clubul Office. S-a dus să-i convingă şi pe patronii de pe malul mării. „Pe litoral m-am implicat cel mai mult în vânzări. Am greşit că nu am făcut la fel şi în Braşov, şi în Bucureşti“, îşi reproşează Şerban Emanoil.
ŢINTE ÎNALTE
Este grăbit să includă pe site-ul său toate oraşele importante din ţară. Şi-a delegat deja om de vânzări pentru Sibiu şi vrea să aju