Noua versiune de limuzină în patru uşi monstruos de rapidă, derivată din coupe-ul Continental GT, a fost prezentată la salonul elveţian de la Geneva Motorshow 2013. Noul model Flying Spur 2014 transmite mult din confortul unui „lounge” englezesc, putând fi comandat cu patru fotolii individuale ajustabile dintr-o telecomandă touchscreen cu infinite setări de configurare şi confort. La bordul pachebotului, Flying Spur îşi tratează fiecare pasager cu maximum de respect, fiecare loc având aceeaşi importanţă în acest templu al luxului.
Bentley Flying Spur 2014 poate fi însă şi băiatul cel rău, transformându-se în cea mai puternică limuzină de lux, capabilă a accelera sălbatic şi să atingă viteze ameţitoare. Tracţiunea integrală se subînţelege atunci când vorbim de o asemenea navă amiral, sistemul 4x4 repartizând 40:60% din cuplu punţilor faţă/spate.
Stilistic „yacht”-ul britanic primeşte o faţă cu blocuri optice circulare duble uşor revizuite şi o grilă din faguri metalici împărţită pe verticală de o nervură. Surpriza o constituie blocurile stop din spate care de acum nu mai sunt pe verticală ca la Mulsanne, ci abordează geometria unui paralelogram cu unghiurile îndulcite culcat cu latura mare pe orizontală. Perimetrul acestora este străjuit de rame fine şi cromate iar celebrul desen oval al luminilor stop de pe interior este încadrat pe jumătate de două baghete LED în formă de bumerang.
Dimensiunile Bentley Flying Spur 2014 sunt de 5,29 metri lungime, 1,92 metri lăţime, la o înălţime de 1,465 metri.
Motorul cu 12 cilindri în W cântăreşte 300 kg, însă trebuie spus că este vorba de o cilindree de 5.998 cmc peste care se suprapun două turbine şi intercooler. Puterea de 625 CP şi cuplul maxim de 800 Nm pare absurd şi excesiv, însă escaladarea acului tahometrului peste un anumit prag al vitezei necesită cai putere într-o anumită progresie matematică