Personalizarea oferita de Vibetrace se face pe baza comportamentului vizitatorilor utilizand tehnici de modelare comportamentala pentru anticiparea nevoilor si dorintelor acestora.
Infiintata de Alexandru Rada si Alexandru Topliceanu, VibeTrace s-a numarat printre finalistii How to Web Startup Spotlight, competitie si program de mentorat adresat celor mai performante 32 de echipe din regiune. Cum arata profilul unui startup de succes? Raspunde Alex Rada care a co-fondat si Squeeqly, o unealta de social shopping.
Wall-Street: Cate magazine online utilizeaza in prezent VibeTrace si din ce domenii?
Alex Rada: Momentan aproximativ 10 magainze online utilizeaza produsul nostru, din domenii precum fashion, IT, servicii, jucarii sau turism. Avem o experienta de cinci in in domeniu si am incercat sa cream un produs pentru a acoperi nevoile unice si diferite ale clientilor.
W-S.ro: Si totusi, exista domenii unde nu se potriveste VibeTrace?
AR: Da, solutiile de ecommerce business to business.
W-S.ro: Ce numar de utilizatori aveti in prezent si cum estimati ca va evolua acesta in perioada urmatoare?
AR: Aproximativ 2,5 milioane de clientii viziteaza lunar site-urile noastre partenere. Cresterea numarului acestora depinde de capacitatea noastra de a atrage clienti din diferite domenii de activitate.
W-S.ro: Ce venituri estimati pentru urmatoarele 12 luni?
AR: Pana in 100.000 euro.
W-S.ro: Poti sa ne oferi 3 sfaturi pentru o promovare cat mai eficienta a unei aplicatii cu aplicabilitate in mazinele online?
Citeste si:Cum vor doi tineri din Cluj „sa ia cu asalt” universul plugin-urilor de WordpressCum sa cresti traficul si vanzarile pe site [INFOGRAFIC]Liviu Taloi: in 2013 nu vom mai vorbi despre eCommerce ci despre multi-channel commerce
AR: In primul rand, este vorba de networking. Mai apoi, conteaza povestile de