Procesul de închidere al callcenter-ului va fi unul treptat, iar angajaţii din Ploieşti vor avea prioritate dacă vor dori să se angajeze la centrul din Capitală
Vodafone va închide până în anul 2016 callcenter-ul deschis la Ploieşti în anul 2006 şi va transfera gradual activitatea din această locaţie spre centrele pe care le deţine în Bucureşti şi Braşov, potrivit unui anunţ al companiei.
„Începând cu 1 ianuarie 2016, Vodafone România îşi va desfăşura activitatea de relaţii cu clienţii în centrele sale situate în Bucureşti şi Braşov. Din motive care ţin de simplificarea şi organizarea business-ului, Vodafone România va migra activitatea call center-ului său din Ploieşti, pe parcursul următorilor 3 ani”, potrivit reprezentanţilor operatorului de telefonie mobilă.
Procesul de închidere al callcenter-ului va fi unul treptat. „Vodafone va iniţia un plan de relocare treptată: pe măsură ce angajaţii din Ploieşti îşi vor încheia contractele, activitatea acestora va fi migrată către Bucureşti şi Braşov - oraşe în care există şi în momentul de faţă astfel de centre - şi unde se vor crea noi locuri de muncă. Angajaţii din Ploieşti care doresc să rămână alături de Vodafone vor avea prioritate pentru a se alătura echipei din Bucureşti”. Procesul de închidere al callcenter-ului va fi unul treptat, iar angajaţii din Ploieşti vor avea prioritate dacă vor dori să se angajeze la centrul din Capitală
Vodafone va închide până în anul 2016 callcenter-ul deschis la Ploieşti în anul 2006 şi va transfera gradual activitatea din această locaţie spre centrele pe care le deţine în Bucureşti şi Braşov, potrivit unui anunţ al companiei.
„Începând cu 1 ianuarie 2016, Vodafone România îşi va desfăşura activitatea de relaţii cu clienţii în centrele sale situate în Bucureşti şi Braşov. Din motive care ţin de simplificarea şi organizarea business-ului, V