Profiturile Sony au scazut cu 15 la suta in perioada octombrie - decembrie 2010, din cauza aprecierii yenului si a concurentei de pe piata televizoarelor cu ecran plat.
Pentru intreg anul, producatorul japonez estimeaza un profit operational de 200 de miliarde de yeni (1,77 de miliarde de euro), relateaza Reuters.
De asemenea, unul din principalii rivali, Panasonic, a raportat o scadere a profiturilor din ultimul trimestru, din cauza reducerii preturilor la televizoarele cu ecran plat.
In aceeasi perioada, producatorul sud-coreean a raportat, la randul sau, pierderi, iar Samsung Electronics a inregisrtat cele mai mici profituri din ultimele sase trimestre.
In total, cele patru companii detin o cota de 60 la suta din piata televizoarelor cu ecran plat la nivel mondial, din punctul de vedere al veniturilor din aceasta divizie.
Profiturile Sony au scazut cu 15 la suta in perioada octombrie - decembrie 2010, din cauza aprecierii yenului si a concurentei de pe piata televizoarelor cu ecran plat.
Pentru intreg anul, producatorul japonez estimeaza un profit operational de 200 de miliarde de yeni (1,77 de miliarde de euro), relateaza Reuters.
De asemenea, unul din principalii rivali, Panasonic, a raportat o scadere a profiturilor din ultimul trimestru, din cauza reducerii preturilor la televizoarele cu ecran plat.
In aceeasi perioada, producatorul sud-coreean a raportat, la randul sau, pierderi, iar Samsung Electronics a inregisrtat cele mai mici profituri din ultimele sase trimestre.
In total, cele patru companii detin o cota de 60 la suta din piata televizoarelor cu ecran plat la nivel mondial, din punctul de vedere al veniturilor din aceasta divizie.