Grupul german BMW a prezentat la sfârșitul săptămânii trecute primele două concepte care au sarcina de a include compania bavareză în clubul select al producătorilor de mașini cu propulsie electrică.
Conform BMW, „i” nu înseamnă doar dezvoltarea unor automobile ci şi a unor servicii de mobilitate de avangardă, a unui design care defineşte un nou sub-brand. BMW i marchează o nouă înţelegere a conceptului premium, puternic marcată de ideea de dezvoltare durabilă. Prin această nouă abordare, BMW Group redefineşte înţelegerea mobilităţii personale cu prototipuri de automobile proiectate încă de la început pentru propulsia electrică. Prin noul sub-brand este abordat un nou grup ţintă iar marca germană îşi accentuează poziţia de leader în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă şi dezvoltarea de tehnologii de avangardă.
"Soluţiile de mobilitate ale mărcii BMW i, durabile şi orientate spre un anumit scop, marchează începutul unei noi ere în ceea ce priveşte mobilitatea individuală în industria auto", a declarat în momentul prezentării celor două concepte, i3 și i8, Ian Robertson, membru al consiliului director al BMW AG, responsabil pentru marketing şi vânzări.
Nu unul, ci două concepte
Sub-brand-ul „i” va porni la drum cu două noi modele. Primul este BMW i3 Concept, comunicat iniţial sub denumirea de Megacity Vehicle. Prima maşină electrică din producţia de serie a BMW Group pune accentul pe provocările mobilităţii viitorului în zonele urbane şi, în calitate de primul automobil electric din segmentul premium, reinventează atributele emblematice BMW pentru viitor.
BMW i3 Concept este un automobil durabil fără compromisuri, conceput pentru aglomerările urbane.
"Acest concept auto utilizează o nouă arhitectură care scoate în evidenţă toate posibilităţile şi întregul potenţial pe care le deţine soluţia de propulsie electrică. Este