La 41 de ani de la lansarea modelului Civic, japonezii de la Honda au mai scos o variantă, Civic 5D 1.6 i-DTEC Diesel, pe care se pregătesc să o aducă pe piața auto din România
1 /.
Honda Civic 1.6 i-DTEC diesel combină soluţiile practice şi interiorul spaţios ale modelului Civic cu primul motor Honda ce înglobează tehnologia Earth Dreams, perfect adaptat la cerinţele actuale ale pieţei europene – consum scăzut şi nivel redus de emisii.
Civic Diesel este echipat cu cea de-a patra generaţie de turbocompresoare Garrett şi cu sisteme eficiente de admisie și de injecţie a carburantului prin care este redus, de asemenea, nivelul de emisii şi cel de combustibil.
O altă noutate este sistemul de transmisie manuală în 6 trepte, care este cu 7 kg mai uşor decât sistemul de transmisie oferit pe motorul 2.2 litri i-DTEC, ajutând motorul să producă un cuplu maxim de 300 Nm.
Noul motor, construit pentru piaţa din Europa, va echipa şi noul model CR-V din toamna 2013. De asemenea, tehnologia Earth Dreams care debutează în Europa odată cu noul motor diesel 1.6 litri i-DTEC, va fi aplicată în viitor pe toate trenurile de rulare Honda.
Civic 1.6 Diesel este echipat, ca și celelalte modele Civic din gamă, cu sistemul ECO Assist (optimizează consumul de combustibil prin reducerea diferenţelor de consum cauzate de stilurile diferite de condus), butonul ECON (activează o hartă de acceleraţie ce asigură o creştere uşoară a cuplului atunci când acceleraţia este apăsată, pentru a obţine o deplasare mai relaxată şi o mai bună economie a combustibilului) sau sistemul Idle Stop (reduce consumul total de combustibil şi reduce nivelul de emisii CO2).
Honda Civic 1.6 Diesel este disponibil din această lună în reţeaua de dealeri Honda, în patru tipuri de echipare, cu livrare directă din stoc sau pe bază de comandă: S, Confort,